tisdag 12 januari 2010

Nu börjar det hända saker!

Projektet börjar anta en allt tydligare skepnad, det blir allt roligare och allt fler människor engagerar sig. Jättebra!

Just idag har varit en något varierande dag med plåtning av mig och mitt (förhoppningsvis) 60-tals smink och jag har lagt upp en ny undersida på hemsidan med Thomas 60-talsminne. Som jag säkert sagt flera gånger: Skicka gärna in bild och berättelse om hur bra/hemskt/fantastiskt 60-talet är, eller om den där otroliga klänningen/bilen/vad det nu kan vara. Vad du själv minns, eller väldigt gärna vad du har hört, sett och tänkt.

Spotify har också fått sin beskärda uppmärksamhet, naturligtvis. Låtlistor kommer strax upp.

Som vanligt, maila mig på jenny.rosander@vgregion.se om ni vill bidra med något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar